Thuiskomen....







































Fantastisch deze uitgebreide stempelset, met zooooooo veel variatie mogelijkheden. Ik wil graag iets met jullie delen. Binnenkort komt een droom uit van mij... ik ga nl een vakantiehuis verbouwen en daarna verhuren. Mijn vriend en ik gaan binnenkort nl samenwonen en achter in de tuin staat een prachtig huisje met een rieten kap. Een soort Roodkapje huisje zeg maar. Ik moet het dus nog gaan verbouwen (wordt nu gebruikt als schuur), maar het wordt het allermooiste vakantie huis van de Noordkop (zei ze trots). Ik vernoem het huisje naar mijn vader, "Bij Chris" want bij Chris was het altijd gezellig, was je altijd welkom en moest je altijd blijven mee eten. Hij was de meest gastvrije persoon die ik gekend heb en die ik nog altijd vreselijk mis. Daarom "Bij Chris".  Ben je nieuwsgierig en wil je de ontwikkelingen volgen, neem dan eens een kijkje op www.bijchris.blogspot.nl






















En toen kwam de stempelset "Thuiskomen" voorbij en dacht ik meteen aan mijn toekomstige gasten. Zou het niet leuk zijn als er op de mooi gedekte tafel een kaartje staat met Hertzlich Willkommen? Om die reden heb ik dus de Duitse versie gekocht, maar de set is er dus ook in het Engels, Nederlands en Frans.


De set met bijpassende snijmallen heeft ook leuke kerst stempels zodat je met de feestdagen leuke kaarten kunt sturen aan familie en vrienden. Bestel je de bundel dan krijg je 10% korting! Wil je de set ook graag bestellen, dat kan via een email aan mij creabook@outlook.com (bankoverschrijving) of via mijn webwinkel www.creabook.stampinup.net (creditcard).

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met deze blogpost! Fijn weekend alvast.

Liefs,
Melinda


Reacties

Populaire posts