Birds & Blooms thinlits

De thinlitset Birds & Blooms had ik al een jaartje in huis en maar weinig gebruikt. De set is nog steeds te koop en staat in de nieuwe Stampin Up 2017-2018 gids, een mooie reden om wat te experimenteren in combinatie met de nieuwe stempelset Colorful Seasons. Ik ben erg blij met de nieuwe In Colour kleurtjes vooral de Lemon Lime Twist en de mooie zacht roze Powder Pink zijn mijn favoriet. Gouden tip voor een geslaagde kaart: maak een frame van goudglitter papier met de Layering Square Framelit Dies. Het gouden accent geeft je kaart net dat extra's!

een apart stukje Whisper White papier heb ik diverse stempels uit de set Colorful Seasons gebruikt in div. kleuren. Daarna de 2 vogels uit gestanst en gedistressed met Soft Suede inkt. De achtergrond van de kaart heb ik nat gemaakt (Aquarelpapier) en heb daar met de Aquapainter 2 kleuren in laten vloeien, Lemon Lime Twist en Power Pink. Het takje en de blossems komen ook uit de Colorful Seasons stempelset. Bij de set hoort een prachtige set thinlits. Koop je ze in een bundel dan krijg je 10% korting! Een leuke tekst op een zwart stukje Basic Black cardstock maakt je kaartje af.

Hieronder kun je alle gebruikte materialen vinden. Mocht je daar iets van willen bestellen dan kan dat via de link naar mijn webwinkel (creditcard) of via email creabook@outlook.com (bank overschrijving).

Veel stempel plezier!

Liefs,
Melinda

Reacties

Populaire posts