Eastern Palace Suite


Dag lieve lezers van mijn blog!
Vandaag een post over de Eastern Palace Suite, een nieuwe serie stempels, thinlits, papier en embellishments uit de nieuwe jaarcatalogus van Stampin Up!
Er zijn nl twee prachtige bundels te koop vanaf vandaag:

Eastern Palace Starter Bundle
*Eastern Beauty Photopolymer Stampel Set
*Eastern Palace Specialty Designer Series Paper
*Eastern Gold Vinyl Stickers
*Fresh Fig Classic Stampin’ Pad (nieuw In Color!)
*Lemon Lime Twist Classic Stampin’ Pad (new In Color!)
*Tranquil Tide Classic Stampin’ Pad (nieuw In Color!)
*Very Vanilla Note Cards & Enveloppen (nieuw!)

Klik hier om naar de webwinkel te gaan

of een nog uitgebreidere bundel:
Eastern Palace Premier Bundle
*Eastern Beauty Photopolymer Stempel Set
*Eastern Palace Specialty Designer Series Paper
*Eastern Palace Cardstock Pack
*Mini Tassels Assortiment
*Eastern Gold Vinyl Stickers
*Fresh Fig Classic Stampin’ Pad (new In Color!)
*Lemon Lime Twist Classic Stampin’ Pad (nieuw In Color!)
*Tranquil Tide Classic Stampin’ Pad (nieuw In Color!)
*Eastern Medallions Thinlits Dies
*Very Vanilla Medium Enveloppen
*Very Vanilla Thick Cardstock (nieuw!)

Klik hier om naar de webwinkel te gaan

Ik geef toe dat ik in eerste instantie niet warm liep voor de stempelset, de figuurtjes zagen er nou niet zo heel spannend uit, maar toen ik zag hoe divers de bijpassende snijmallenset was begon het toch al aardig te kriebelen. Nu zat ik net in mijn 'mandala fase', want mijn moeder had me aangestoken met dit virus, ze had zich onlangs aangesloten bij een clubje en ze kwam niet uit het zelf ontwerpen van zo'n kleurrijke cirkel. Ik heb haar toen geholpen en wat is dit vreselijk leuk om te doen en dat niet alleen, je wordt er helemaal zenn van! Je koppie raakt even helemaal leeg en je vergeet alles om je heen.

Nu dacht ik gelijk aan de Eastern Palace Suite, want met deze stempelset kun je zelf de mooiste mandala's maken. Hieronder het resultaat;

De stempelset vergt dus enige creativiteit en als je op Pinterest of op Facebook gaat kijken zal je tal van mooie voorbeelden tegen komen die je zeker zullen inspireren om zelf aan de slag te gaan.






































Nu denk je misschien, zo'n bundel zou ik ook graag willen bestellen! Dat kan, vanaf vandaag is de set via mij of via mijn webwinkel te bestellen. Neem gerust vrijblijvend contact met mij op en vraag naar de mogelijkheden. Mijn email adres is: Melinda.creatief@ziggo.nl

Oja... vergeet niet om vanavond even op mijn Facebook pagina in te loggen www.facebook.nl/melinda.creabook  om 19.30 uur upload ik weer een leuke online workshop.

Groetjes,
Melinda

P.S. Nog een extraatje:



Reacties

Populaire posts