dinsdag 3 januari 2017

Sale -A- Bration 2017





































Vandaag is het zo ver! De Sale-A-Bration periode gaat van start, de meest interessante periode van het jaar om je lievelingsstempels aan te schaffen. Een nieuwe gids vol inspiratie en nieuwe stempelsets gaat vanaf vandaag in. MAAR... Ik ga jullie maar meteen vertellen wat de meest interessante aanbieding is :
Je leest het goed, tot en met 31 maart kun je nu wel heel voordelig shoppen. Bij aanschaf van een startpakket kun je maar liefst voor 175,= euro kiezen uit de 2 bovenstaande gidsen, en slechts 129,= betalen + daarbij nog gratis 2 stempelsets uitkiezen. Als dat nog niet mooi genoeg is kun je de daarop volgende bestellingen met 20% korting inkopen doen. Lijkt je dit wat klik dan op onderstaande link om direct te bestellen (hou wel je verlanglijstje bij de hand met artikelnummers of stuur mij een email zodat ik je een stap voor stap handleiding kan sturen voor het bestelproces) Melinda.creatief@ziggo.nl
Zoals je wellicht weet krijg je tussen 4 januari en 31 maart bij elke 60,= een cadeautje van Stampin UP (nvt bij startpakket), en niet zomaar een cadeau'tje. Je kunt kiezen uit de mooiste stempelsets, papierlijnen etc. etc. uit de speciale Sale-A-Bration gids. Koop je voor 120,= dan mag je 2 cadeaus kiezen en zo verder. Je kunt je bestelling plaatsen direct in mijn online winkel of via een email (Melinda.creatief@ziggo.nl) dan regel ik de bestelling voor je. 
Als je op onderstaande catalogi klikt kun je een kijkje nemen wat Stampin Up allemaal voor nieuwtjes heeft:


http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/Sale-A-Bration_2017/SAB_2017_EU-Eng.pdf 
Spring Summer Gids

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/Sale-A-Bration_2017/SAB_2017_EU-Eng.pdf
Sale A Bration cadeau gids






















Ik wens je veel plezier tijdens deze leuke Sale -A- Bration periode! Bij vragen laat het me weten, ik sta voor je klaar.

Groetjes,
Melinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten