You're so Lovely, project kit

 
Mijn 'Your so lovely" kit kwam vrijdag binnen en ik was blij verrast met de veelzijdigheid van het pakket, er zit van alles in; 12 prachtige goud bedrukte kaarten (leuk voor kerst) 12 enveloppen, 12 glazine zakjes, banner paperclips, een sponge brayer, embellishments, dots en sterrtjes, tags, bakert twine, verschillende stencils en echt gave laser lace cut outs van vlinders en circles. Ik heb dit alles gecombineerd met stempels en die ...cuts van de Dragonfly Dreams set die volgend jaar uitkomt. De Your so Lovely kit is nog te verkrijgen (de laatste sets want dit product gaat uit het assortiment) voor maar 12,60. Ik heb hieronder een linkje geplaatst dan kun je 'm direct bestellen. Maar ik heb deze week nog een verzamelbestelling dus je mag mij ook een email sturen als je de kit ook graag wil!
 
Fijne zondag,
Liefs,
Melinda
 
 
Product List
You're So Lovely Project Kit
You're So Lovely Project Kit
[140590]

Reacties

Populaire posts