Workshops 2017

Op deze pagina de agenda van mijn workshops 2017. Wil je meer weten over de Stampin Up artikelen of gewoon een ochtend gezellig met elkaar creatief bezig zijn? Dat kan! Je bent van harte welkom. Kijk snel of er een leuk thema voor je bij zit!

Special Kerst Kaarten!

Zaterdagochtend 4 November 2017 10.00 uur – 12.30 uur *nog 3 plekjes vrij*
Tijdens deze super gezellige ochtend maken we een flink aantal bijzondere kerstkaarten. Je gaat niet alleen naar huis met een stapel kaarten maar ook met extra kennis over een paar bijzondere technieken met inkt en stempels. We gaan aan de slag met de nieuwste materialen uit de herfst/winter catalogus. De prijs is 15,00 pp. inclusief goodie, workshoppakket, koffie, thee, lekkers en lekker soepje na afloop. Opgeven kan via : creabook@outlook.com
 










































Sale-A-Bration Time! 
Zaterdagochtend 21 Januari 2017 10.00 uur – 12.00 uur *vol*
Deze maand start de Sale-A-Bration periode die duurt tot 1 mei. Een klein feestje want in deze periode kun je gratis stempelsets & hobby artikelen kiezen uit de Sale-A-Bration gids bij elke 60,=.  Tijdens deze workshop gaan we aan de slag met de allernieuwste stempelsets en maken 2 kaarten en een superlief cadeau doosje naar aanleiding van voorbeelden die ik bedacht heb. Natuurlijk krijg je de 2 nieuwe gidsen mee naar huis die vol inspiratie kaarten staan. Een work-shoppakket, koffie, thee, lekkers & welkomst goodie horen er natuurlijk weer bij.












































Falling in Love Suite om verliefd op te worden! *VOL*
Zaterdag 25 Maart 2017 10.00 uur – 12.00 uur
Vandaag staat in het teken van de liefde! We gaan aan de slag met de nieuwe Falling in Love Suite en maken een tweetal romantische kaarten, eenvoud siert is het thema. We gaan met de so detailed thinlits dies aan de slag en we versieren een mini treatbag. Inclusief workshoppakket, een welkomst goodie om verliefd op te worden, koffie, thee en lekkers.
Less is more! Eenvoudige stijlvolle kaarten *VOL*
Zaterdag 3 juni 2017 10.00 uur – 12.00 uur
Soms geven de meest eenvoudige kaarten een WOW effect. Vandaag dus een tweetal kaarten op basis kraftpapier, mooie stempels en de Stitched from the Heart thinlits, je weet wel de stansjes met een heel mooi stiksteekrandje. We versieren ook een kadozakje. Een workshoppakket, koffie, thee en lekkers horen er natuurlijk weer bij. En als klap op de vuurpijl: Kom je vandaag dan krijg je gratis de NIEUWE JAARGIDS 2017-2018 twv 7,50 cadeau!




ALGEMEEN
Wat kun je verwachten tijdens mijn workshops? Alle workshops zijn inclusief een welkomst-goodie, een materialen pakket, gebruik van de Stampin' Up! Stempels en inkt, koffie en/of thee en natuurlijk iets lekkers. De prijs per workshop is 15,00 per persoon.

Na afloop is er gelegenheid om producten van Stampin' Up! te bestellen of om de catalogus eens door te bladeren voor nog meer inspiratie ideeën. Belangrijkste is dat we gezellig samen creatief bezig zijn en dat je aan het eind van de workshop naar huis gaat met een paar mooie eigengemaakte creaties. De workshops geef ik bij mij thuis in Den Helder. Ik hou van kleine groepen zodat ik iedereen even veel aandacht kan geven. Mijn workshops gaan al door bij min. 3 personen.

Lijkt het je leuk om een keer mee te doen stuur mij dan een e-mail: creabook@outlook.com of bel me op tel. nr. 06-23074293.
Ik heb er veel zin in!!! Wie weet tot ziens!

Lieve groet,
Melinda

No Refund policy:
Als je je opgeeft voor 1 van mijn workshops krijg je via email een bevestiging en een betaalverzoek. Ik koop de workshoppakketten van te voren in en om die reden is je inschrijving pas bevestigd als je betaald hebt. De betalingstermijn is 14 dagen.  Na betaling van de workshop is je deelname bevestigd. Lukt het je onverhoopt niet om te komen, niets aan de hand, dan krijg je het workshoppakket thuis. Heb je vragen over het project dan sta ik voor je klaar om al je vragen te beantwoorden en je verder op weg te helpen. 

Reacties

Populaire posts