Kerst kit Candy Cane Lane

 
Hallo lieve lezers van mijn blog! Ik sta er altijd weer versteld van hoeveel mensen mijn blog weten te vinden. Via deze weg even een dikke knuffel omdat ik het zo leuk vind dat jullie op mijn pagina komen kijken om inspiratie op te doen! Mijn kerstworkshop zat super snel volgeboekt en helaas lukt het niet om nog een datum te openen. Omdat ik zoveel leuke reacties heb gehad op mijn project wil ik het pakket ook los aan bieden voor wie deze box echt heel graag wil na maken. Tot 15 december a.s. is dit kerst pakket exclusief te bestellen bij CreaBook. Het pakket bestaat uit de box, A4 cardstock, designer series paper Candy Cane Lane (15x15 cm), lintjes, full colour werkbeschrijving. Let op; Inkt en stempels exclusief en te bestellen via www.creabook.stampinup.net.  
 
Het pakket kost 17,50 exclusief verzendkosten (3,95 via Kiala of 6,95 pakketpost NL). Stuur een emailje naar: Melinda.creatief@ziggo.nl.
 
 

 

Ik heb een klein YouTube filmpje gemaakt zodat je een nog betere impressie krijgt van het project:
 
 
 
Het pakket kost 17,50 exclusief verzendkosten (3,95 via Kiala of 6,95 pakketpost NL). Stuur een emailje naar: Melinda.creatief@ziggo.nl. Hieronder een overzicht van de inkt kleuren en gebruikte stempelsets. Deze kun je direct bestellen in mijn webshop. Op een aantal kerst stempelsets krijg je deze maand 25% korting (geldig tot 30 november a.s.) zie mijn vorige post.
 

Veel plezier met het maken van je kerstkaarten dit jaar!
 
Liefs,
Melinda
 
 
Product List

Reacties

Populaire posts