Artistically Asian






































De Aziatische werelden hebben altijd mijn aandacht al gehad, mijn vader kwam van origine van Java en mijn opvoeding bestond uit een kleurige mix van culturen. Deze stempelset Artistically Asian stond daarom al een tijdje op mijn verlanglijstje. Mijn creatieve brein sloeg bijna op hol toen ik de stempels in mijn handen had, maar ik besloot om het kaartje simpel en rustig te houden, een beetje Zenn. Als basis heb ik cardstock in de kleur Cherry Chobbler gebruikt en daar in dezelfde kleur inkt de bloemen op gestempeld. Op Wisper White cardstock met Sahara Sand het bamboo en met Basic Black dezelfde bloem als die ik voor de achtergrond heb gebruikt. De Japanse tekens zijn gestempeld met Cherry Chobbler. Dit alles gemat op een stukje Cherry Chobbler en Pear Pizass. Als accentje nog een stukje vellum gebruikt, dit geeft een mooi zacht effect.

The Asian worlds always had my attention as my father was born on Java and my childhood was colored with influences of different cultures. The stampset Artistically Asian was on top of my wishlist and when it arrived I was directly full with idea's. I decided to keep this card plain and simple, a little Zenn. On Wisper White cardstock I used Sahara Sand for the bamboo and with Basic Black the same flower which I used for the background. The Japanese signs are stamped with Cherry Chobbler. I placed this on a piece of Cherry Chobbler and Pear Pizass. Place a piece of vellum in between to give the card a soft accent.
 
Hope you enjoyed today's card! Namasté!
 
Liefs,
Melinda
 
Product List
























Reacties

Populaire posts