Paisleys & Posies

 
Paisleys & Posies is een prachtige stempelset uit de nieuwe seizoensgids van Stampin Up! Deze bundel (ja er zijn ook te gekke Framelits bij) stond boven aan mijn verlanglijstje en heb ik deze set benoemd tot stempelset van de maand September.
Op Pear Pizass cardstock van 10 x 15 cm heb ik met dezelfde kleur inkt de paisley gestempeld. Ik vind deze "ton sur ton" techniek geweldig. Op aquarel papier heb ik de paisley nogmaals gestempeld met Basic Black en ingekleurd met de Many Marvelous Markers. Uitgesneden en gemat op cardstock Soft Sky. Uit de Paisleys Framelits heb ik de bloem uit een restje Soft Sky gestanst en voor de finishing touch een stukje goud glitter gemat op een stukje Burlap Ribbon. 
 
Paisleys & Posies is one of the lovely new stampsets from the holiday catalogue of Stampin Up! This bundle (yes there are also coordinating thinlits available) was my nr. 1 on my wishlist. This is my favorite set of the month September. I used Pear Pizass ink on the same colour cardstock. I love this 'ton sur ton' technique. On a piece of watercolour paper I stamped the paisley with Basic Black ink and coloured the paisley with the Many Marvelous Markers. This cutout is glued on a piece of Soft Sky cardstock. I cut out the flower from the Paisley Framelist also from Soft Sky cardstock.  Add some embellishments like gold glitter cardstock and a piece of Purlap Ribbon.
 
Deze kaart was 1 van de projecten van mijn Technieken workshop afgelopen zaterdag, het was weer een super gezellige ochtend. Ik heb wederom 2 workshops gepland voor oktober en november. Schuif je een keertje bij mij aan? Kijk op mijn workshop pagina voor meer informatie.
 
Liefs,
Melinda
 
 


Product List

Reacties

Populaire posts