Startpakket, altijd min. 20% korting


De laatste tijd krijg ik veel vragen over hoe je je Stampin Up artikelen nu goedkoper kunt verkrijgen, want dat kan! Niet veel mensen weten dat je op alle SU artikelen een structurele korting kunt krijgen van min. 20%! Hoe leuk is dat! Zonder enige verdere koop op verkoop verplichting. In deze post leg ik uit hoe dit werkt.
 
Ook jij kunt nl een startpakket kopen. Wat is dat nu precies? Allereerst maak je een verlanglijstje van je stempels, inkt, papier etc. (uit de lopende catalogi) en je zorgt dat je zo dicht mogelijk bij de 175,= komt. Voor dit startpakket betaal je echter slechts 129,- Dit noemen ze dus een start pakket en je krijgt... dus maar liefst 26% korting op deze eerste bestelling. Hierna hoef je niets meer te kopen als je dat niet wilt. Je hoeft geen workshops oid te geven of te voldoen aan een minimaal bestel bedrag. Wat wel interessant is, is dat je hierna nog 4 maanden lang met 20% korting mag kopen, zonder een minimum bestel bedrag. That's it. Meer niet, geen kleine lettertjes.
 
https://ida.stampinup.com/?demoid=5017485

Als je een startpakket via mij besteld, kom je in mijn team wat niet meer inhoudt dan dat ik je contactpersoon ben, een soort prive klantenservice  voor al je vragen en opmerkingen, ook als je ergens een keer niet blij mee bent.
 
Nog meer korting?
Een voorbeeldje; er is momenteel een actie van start gegaan van een groot aantal kerst stempels met 25% korting. Als je hobby-demo bent krijg je dus 25% + 20% demo korting totaal dus 45% korting op de stempelsets! Hoe gaaf is dat!
 
Deze deal interessant voor jou? Neem dan gerust contact met me op of klik op direct op deze link om je start pakket te bestellen:  https://ida.stampinup.com/?demoid=5017485
 
Ik heb een documentje gemaakt waarin ik je stap voor stap door de bestel procedure kan leiden. Wil je deze ontvangen? Stuur een emailtje aan Melinda.creatief@ziggo.nl
Oja nog even dit: als je al eens gebruik hebt gemaakt van zo'n startpakket en 4 maanden niets meer hebt gekocht, dan kun je gewoon na deze 4 maanden weer een start pakket via mij kopen. Mooi toch van SU?
Ik wilde jullie deze post niet onthouden, ik vind het belangrijk dat iedereen weet hoe je voordelig(er) aan onze mooie stempels en artikelen kunt komen. Vragen? Laat het weten!
Groetjes,
Melinda

Reacties

Populaire posts