Layering Love





























Vandaag heb ik twee mooie kaartjes gemaakt samen met mijn mams. Ze is 85 en ze dacht dat het heel moeilijk zou zijn maar ze was verbaasd hoe eenvoudig je met de stansjes snel zo'n leuke kaart kunt maken De basis heb ik vrij rustig gehouden. Voor beide kaarten heb ik Wisper White cardstock gebruikt als basiskaart en daarop een kaart ge-embossed met de folder Soft Falling.





























De stansen die ik gebruikt heb zijn de Botanical Builder Framelits. Ik vind ze zo gaaf dat ik ze het liefst in elk project gebruik. De tekst Birthday komt uit de hostess set Time of Year. Een gave set voor hostesses voor maar 12,00 euro.





























De stempel van bovenstaande kaart komt uit de set Layering Love. We vergeten maar al te vaak om te genieten van alle mooie kleine dingen om ons heen. Dit kaartje herinnert ons daar aan. De banner heb ge-embossed met de folder Festive. De gestanste bloemen maakt het kaartje af.

Ik hoop dat jullie deze post weer leuk vonden. Enne.... vergeet niet te genieten van die kleine dingen!

Liefs,








Voor deze kaartjes heb ik gebruikt: 



Product List

Reacties

Populaire posts