Guy Greetings





























De stempelset Guy Greetings lag al een jaar in de kast te wachten op een sprankje inspiratie. Het was mijn allereerste Stampin' Up wood mounted set, verdient bij mijn starters kit. Toen ik deze week de Designer Series  Floral Boutique binnen kreeg zag ik het licht en kon niet wachten om een eindelijk eens een mannen kaart te maken.






































Night of Navy is de perfecte inkt match bij deze papierlijn en geeft net dat extra stoere tintje aan de kaart.





























Vind je de schoenen niet super leuk in combinatie met die tekst? Met de Circle punch eenvoudig een venster geponst en in de binnenkaart de schoenen nogmaals gestempeld.

Hoop dat jullie deze post leuk vinden!

Liefs,







 
 Dit heb ik gebruikt voor mijn kaarten:


Reacties

Populaire posts