Awesomely Artistic



Verliefd op deze kleur combinatie, ik vind het echt een super mooie kaart geworden. Ik zal uitleggen hoe ik deze kaart heb gemaakt. Neem een acrylblock (E) en bestempel het block met de kleuren Pear Pizass en Bermuda Bay.

Spuit daarna het block nat met de Stampin Spritzer en druk af op aquarelpapier. Laat het block even rusten en zie wat de inkt doet. Niet het gewenste resultaat? Begin gewoon weer opnieuw. Ik heb er ook 3x over gedaan totdat ik er blij mee was. Gebruik je ander papier (dikker of grof van structuur) dan zul je zien dat de resultaten weer anders worden. Experimenteer hier maar eens mee, is erg leuk om te doen. 



Vervolgens stempel je de bloemen uit de set Awesomely Artistic en met Basic Black inkt een aantal spetters en de bladeren. Op een apart stukje papier de libelle en knip deze uit. Bevestig deze op de kaart en mat het geheel op een stuk cardkstock. Stempel als laatste een mooie tekst.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze mooie kleuren!

Veel liefs,


 Dit is een lijst van de gebruikte stempels, inkt en papier; 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts