Cardkits & projectkits


*deze kit is uitverkocht* 
Mijn kerstworkshop zat super snel volgeboekt en helaas lukt het niet om nog een datum te openen. Omdat ik zoveel leuke reacties heb gehad op mijn project wil ik het pakket ook los aan bieden voor wie deze box echt heel graag wil na maken. Tot 15 december a.s. is dit kerst pakket exclusief te bestellen bij CreaBook. Het pakket bestaat uit de box, A4 cardstock, designer series paper Candy Cane Lane (15x15 cm), lintjes, full colour werkbeschrijving. Let op; Inkt en stempels exclusief en te bestellen via www.creabook.stampinup.net.  

Het pakket kost 17,50 exclusief verzendkosten (3,95 via Kiala of 6,95 pakketpost NL). Stuur een emailje naar: Melinda.creatief@ziggo.nl.

 



Impressie van het project:







Vind je de cardstock van Stampin' Up ook zo mooi ? Het past perfect bij de inktpads en bij de markers en embellishments. Het geeft balans en eenheid in je project zodat het resultaat altijd klopt. Daarnaast zijn de kleur combinaties eindeloos. Via CreaBook is het nu mogelijk om jouw favoriete kleur cardstock voordelig aan te schaffen. Ik bied nl kleinere pakketten aan, dit maakt je hobby een stuk betaalbaarder.

€2,45 per pakket van 6 vel A4 cardstock*

Stuur je bestelling aan mij door via email: Melinda.creatief@ziggo.nl

Onderstaande kleuren heb ik voorradig. Andere kleuren worden tzt aangevuld.
Wil je liever een grote verpakking van 24 vel (9,75)  klik dan op onderstaande afbeeldingen om direct in de webshop te bestellen.

Blauwe lijn:
Neutrale kleuren:

Rood/roze:

Groene lijn:


Gele lijn:


Reacties

Populaire posts